Vill du vara med och bidra till vår framgång? Då har du hamnat rätt, för vi på Rimeda söker en noggrann och strukturerad inköpsansvarig.
I rollen som inköpsansvarig ser vi exempelvis att du:
Ser till att material köps in i god tid (att man samarbetar med olika avdelningar för att säkerställa att dessa finns tillgängliga när de behövs).
Säkerställer att vi har rätt säkerhetslager.
Arbetar regelbundet med artikelvård, så att affärssystemet är uppdaterat enligt senaste avtalen.
Förhandlar med leverantörer för att säkerställa bästa möjliga villkor.
Analyserar och följer upp kostnader och inköpsdata för att finna förbättringsområden.
Vid behov hjälper till med övriga uppgifter.
Vi arbetar i affärssystemet Monitor. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Rimedas största styrka är personalen, och vi brukar likställa oss med ett idrottslag där varje medarbetare är en nyckelspelare för att vi ska uppnå våra mål. Detta är en bidragande faktor till varför vi idag är en av Sveriges största leverantörer av kundanpassade elcentraler inom lågspänningssegmentet.
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringen. Har du tidigare arbetat med inköp av liknande produkter, ser vi det som meriterande.
Får du känslan av att det är dig vi behöver, hör av dig snarast till:
Lina.Ekman@rimeda.se eller tel: 0370-501636